١٣ آبان، روز نمایش قدرت امت اسلامی برابر استکبار جهانی
١٣ آبان، روز نمایش قدرت امت اسلامی برابر استکبار جهانی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ١٣ آبان امسال اقتدار و عظمت امت ایران اسلامی برابر استکبار جهانی به رخ کشیده خواهد شد.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری : حجت الاسلام والمسلمین اشجری، در چهارمین نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی باشکوه ١٣ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار گفت: این بار نیز با حضور پرشور و گسترده مردم همیشه در صحنه و انقلابی، تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان و اذناب داخلی آن‌ها نقش بر آب شده و امیدشان، ناامید خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به آغاز راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در رشت از ساعت ١٠، افزود: راهپیمایی ١٣ آبان در رشت در دو مسیر برگزار می‌شود که مسیر نخست از محل فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ و سپس میدان مصلا ادامه می‌یابد و مسیر دوم نیز از دانشگاه علوم پایه به سمت خیابان پرستار، میدان فرهنگ و میدان مصلا خواهد بود.
در این نشست همچنین هر یک از اعضای حاضر، به عنوان نمایندگان ادارات، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های خدمات رسان و واحد‌های امنیتی، نظرات، پیشنهادات و راهکار‌های خود را برای برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی ١٣ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مرکز استان بیان کردند.