تکریم و معارفه امام جمعه صومعه سرا
تکریم و معارفه امام جمعه صومعه سرا

در شورای اداری شهرستان صومعه سرا حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا جلالی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان صومعه‌سرا معرفی شد.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری : در جلسه شورای اداری صومعه سرا، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا جلالی از سوی شورای عالی سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه جدید شهرستان صومعه سرا معرفی و از تلاش و زحمات ۴ ساله حجت الاسلام و المسلمین راشدی امام جمعه سابق قدردانی شد.
مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه نماز جمعه ثمره خون شهدا و یادگار امام راحل است گفت: هم اکنون در ۳۵ شهر استان گیلان نماز جمعه برگزار می‌شود و وحدت و یکپارچگی حفظ ارزش‌های اسلامی از مهمترین اهداف برنامه نماز جمعه است.
حجت الاسلام و المسلمین عادلی افزود: ائمه جمعه باید از صاحب نظران، اساتید دانشگاهها، شخصیت‌های متدین و دینی در برنامه نویسی و برنامه ریزی سالانه ستاد نمازجمعه استفاده کنند و در جذب جوانان و نوجوانان برای حضور در برنامه‌های دینی و نماز‌های جماعت و جمعه تلاش کنند.
فرماندار صومعه سرا نیز در این نشست به نقش همه مسئولان برای خدمت بی منت به مردم گفت: ائمه جمعه و مسئولان باید در بین مردم باشند و از نزدیک مشکلات مردم را شناسایی و در رفع آن بکوشند.
مهدی صفاتی افزود: هر مسئول و کارمند باید مسئولیتش را به خوبی انجام دهد و رضایت مردم را جلب نماید که رضایت مردم رضایت خدارا به همراه دارد.