حافظان امنیت با تکیه بر آیات الهی در کنار مردم ایستاده‌اند/ شکست جنگ ترکیبی توطئه‌گران
حافظان امنیت با تکیه بر آیات الهی در کنار مردم ایستاده‌اند/ شکست جنگ ترکیبی توطئه‌گران

فرمانده فراجا گفت: حافظان امنیت امروز با تکیه بر آیات الهی محکم ایستاده‌اند و از نظم و امنیت و جان مردم دفاع می‌کنند.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

به گزارش خزرفوری : سردار اشتری ظهر امروز در آیین اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن فراجا که در رشت برگزار شد، اظهار کرد: از همه همکاران خصوصا فرماندهی انتظامی استان که مقدمات برگزاری این مراسم را برعهده داشتند تشکر و قدردانی می‌کنیم، امیدوارم باعث خیر و برکت برای مردم استان باشد، هر مقدار برای مسابقات و مراسم قرآنی وقت بزاریم جا دارد.

وی افزود: به فرمود امام(ره) کتاب انقلاب ما قرآن است، انقلاب اسلامی ما بر مبنای قرآن و مفاهیم قرآنی است و هر کاری در نظام می‌کنیم پایه و اساس کار ما بر اساس مفاهیم قرآن است.

سردار اشتری گفت: امامین انقلاب هر سخنانی که دارند مبنای قرآنی دینی و اعتقادی دارد، پس ما باید با قرآن مانوس باشیم، خصوصا در نیروهای مسلح که حافظ جمهوری اسلامی ایران و مردم هستند حتما باید مانوس با قرآن بوده و مسیرشان مطابق با قرآن و عترت باشد.

وی با بیان اینکه هدفگذاری و مبنای کار ما آیات الهی است، تصریح کرد: پیروزی انقلاب و دفاع مقدس ریشه در قرآن کریم دارد، اگر مردم ما با کمترین امکانات هشت‌سال مقاومت و ایستادگی کردند به برکت و تکیه به آیات قرآن و عنایت الهیی بوده است.

وی بیان کرد: در تمام فتنه‌ها اگر مبانی دینی قوی نبود مشخص نیست چه اتفاقاتی می‌افتاد، در دنیا خیلی از این انقلاب‌های رنگی ضعیف‌تر از هجمه هایی بود که در کشور داشتیم و چالش‌هایی برای آنان در پی داشت اما علت موفقیت رزمنده‌های ما اعتقادات و باورهای دینی است که تکیه بر قرآن دارد، هر جا به قرآن و عترت توجه شد موفق و پیروز شدند. دیدیم کسانی به نام قرآن توانمندی داشتن ولی چون فقط یک جنبه را رفتند و خلاف قرآن کار کردند، شکست خوردند.

سردار اشتری بیان کرد: امروز حافظان امنیت و کسانی که در این ایام محکم ایستاده‌اند و استقامت کردند، با تکیه بر آیات الهی بود. امروز اگر خادمان نظم و امنیت حافظ جان و مال و مردم هستند با اعتقادات قلبی کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه پلیس ایران با تمام دنیا متفاوت است زیرا براساس مبانی اعتقادی و اخلاقی کار می‌کند، تصریح کرد: پلیس جمهوری اسلامی برای امنیت مردم جان می‌دهد و هیچ کجا در مقابل مردم نبوده و در کنار مردم ایستاده، با حمایت از مظلوم افتخار میکند برای امنیت و آرامش مردم در مقابل کسانی که به حقوق مردم تعدی می‌کنند، ایستاده و در این راستا جان می‌دهد.

فرمانده فراجا با اشاره به شهادت تعدادی از خادمان نظم و امنیت و مردم در حوادث تروریستی شب گذشته در ایذه و اصفهان، گفت: روز گذشته از حافظان امنیت و مردم شهدایی در ایذه و اصفهان داشتیم که در راستای تامین امنیت و آرامش مردم مشغول به دمت بودند، این مسیر ادامه دارد تا مردم ما با آرامش و امنیت زندگی کنند زیرا اگر امنیت نباشد در کسب و کار، اقتصاد و زندگی اجتماعی به مشکل بر می‌خوریم.

سردار اشتری با بیان اینکه در سایه امنیت جوامع رشد می‌یابند، گفت: این امنیتی که اکنون داریم به واسطه رشادت‌های خادمان مردم و امنیت است و ریشه در اعتقادات و باورهای دینی همکاران ما دارد که تا پای جان از امنیت و حقوق مردم دفاع می‌کنند و از این بابت خدا را شاکریم.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری باید پلیس در تزار جمهوری اسلامی باشیم که برای تحقق این امر باید مسیر قرآن و توجه به سیره انبیا و ائمه را طی کنیم. مبنای پیروزی ملت ما به همین تمسک جستن به اهل بیت و قرآن است. بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری که بر دل مردم می‌نشیند هم بنیه قرآنی و دینی دارد و از کلام ائمه و مسیر رستگاری است.

فرمانده فراجا با بیان اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری آینده ملت و جهان و استمرار جمهوری اسلامی به قرآن وابسته است، افزود: اندیشه کردن به قرآن کلید تقرب به خداست لذا با قوت باید این راه را ادامه دهیم همانطور که شهدا ثابت کردند با تکیه بر آیات الهی می‌توانیم بر سختی‌ها پیروز شویم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی، تصریح کرد: رمز موفقیت شهید سلیمانی در اخلاص، خداباوری، مردم‌داری و ولایتمداری است، ایشان نخبه تمام عیار نظامی و یک فرمانده جهادی بود لذا توکل به خدا، توسل به ائمه و اخلاص بالاترین رمز ماندگاری است که ما هم باید این مسیر را برویم.

فرمانده فراجا گفت: مدتی است که یک‌سری با آشوب‌ها و اغتشاشات چالش‌هایی را ایجاد کردند اما با هوشیاری و بصیرت ملت و اقتدار حافظان نظم و امنیت تمام توطئه‌ها را خنثی شد؛ آنها جنگ ترکیبی را راه انداختند ولی در برابر مردم و اراده حافظان امنیت شکست خوردند، مابقی تحرکاتشان هم منجربه شکست می‌شود زیرا امروز مردم، رزمندگان، علما، خانواده شهدا و ایثارگران قوی‌تر از گذشته پای انقلاب و ارزش‌ها ایستاده‌اند، این فتنه باعث شد عده‌ای که با مردم فاصله دارند خود را نشان دهند.
وی با بیان اینکه تحرکات‌ توطئه‌گران همینطور به سمت میرایی شدید رفته و باقی مانده هم با صبر توام بااقتدار حافظان امنیت، منجربه شکست می‌شود، ادامه داد: اگر حافظان سکوت می‌کنند از صبر و درایت آنهاست، توان نیروهای مسلح بسیار است و همه توطئه گران بدانند ما همواره در طول ۴۳ سال با توطئه‌های مختلف گروه‌های تجزیه طلب مواجه بودیم، روزانه ترورهای بسیاری داشتم اما به برکت قرآن و هدایت‌های مقام معظم رهبری لحظه‌ای توقف و تردید نکردیم.

وی بیان کرد: قدرت امنیتی و اطلاعاتی که امروز داریم خیلی بیشتر از گذشته‌هاست، ما آینده خوبی خواهیم داشت و با هوشیاری مردم و بصیرت مقام معظم رهبری به قله افتخار می‌رسیم.

انتهای پیام