جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر گیلان
جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر گیلان

در چهاردهمین جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر گیلان، از ۱۱ کارآفرین برتر گیلان قدردانی شد.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری : مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان در این مراسم به نحوه انتخاب کارآفرینان برتر اشاره کرد و گفت : از مجموع ۷۲۰ کارآفرین واجد شرایط، ۴۲۰ نفر وارد فرآیند داوری شدند و طی ۳ مرحله داوری توسط چهار نفر از اساتید دانشگاهی از داخل و خارج استان در نهایت ۱۱ نفر به عنوان کارآفرینان برتر انتخاب و از آنان قدردانی شد.

سیاوش آقاجانی با بیان اینکه در جمع کارآفرینان برتر استان، از بخش تعاون و تعاونگران برتر ملی نیز حضور دارند افزود: در ارزش یابی کارآفرینان برتر موضوعاتی نظیر خلاقیت، نوآوری، صادرات، فروش و محیط زیست لحاظ شده است.

جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر گیلانوی افزود: برای نخستین بار پیشنهاد دادیم تا موضوع صیانت از نیروی کار شامل مواردی نظیر ایمنی، حقوق و دستمزد و امنیت شغلی نیز به عنوان یکی از محور‌های ارزیابی کارآفرینان در نظر گرفته شود.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان از تغییرات ایجاد شده در اساسنامه و ساختار کانون کارآفرینان و تغییر نام آن به کانون کارآفرینان برتر خبر داد و افزود : انتخابات اعضای هیات مدیره این کانون در کوتاه‌ترین  زمان با دعوت از همه کارآفرینان برتر در سال‌های اخیر برگزار خواهد شد.

محمد اسحاقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان نیز در این مراسم سلیقه‌ای عمل کردن برخی از دستگاه‌ها را در اجرای ضوابط مانع حرکت کارآفرینان دانست و تاکید کرد: در سیستم اداریجشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر گیلان نیازمند یک انقلاب اداری هستیم.

در حاشیه این مراسم ، مجوز مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی به شهردار رضوانشهر به عنوان نخستین شهرداری که در استان و کشور این مجوز را دریافت کرده است، اهدا شد.

در این مرکز به سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرستان رضوانشهر مشاوره داده می‌شود.