۵۰۰۰ خانوار؛ مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان گیلان
۵۰۰۰ خانوار؛ مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان گیلان

مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر گیلان، با بیان اینکه تاکنون ۱۰۲ هزار خانوار موفق به عضویت در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان شده اند، گفت: ۵۰۰۰ خانوار در گیلان هم اکنون مستمری بگیر این صندوق بیمه ای هستند.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری به نقل از ایسنا نوشت : یزدان شعبانی در گفت وگویی، با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر براساس اصل ۲۹ قانون اساسی مصوب سال ۸۳ زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت، اظهار کرد: این صندوق پوشش افراد روستایی و کشاورزان در شهرهای دارای جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر و عشایر را بر عهده دارد.

وی بیمه بازنشستگی، از کار افتادگی و مستمری ناشی از فوت سرپرست خانوار را از مزایای بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دانست و تصریح کرد: جمعیت هدف صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در گیلان ۴۱۸ هزار خانوار است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان با بیان اینکه تاکنون ۱۰۲ هزار خانوار موفق به عضویت در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان شده اند، گفت: ۵۰۰۰ خانوار در گیلان هم اکنون مستمری بگیر این صندوق بیمه ای هستند.

شعبانی، از اجرای طرح هماهنگ بیمه شدن یک میلیون خانوار کشاورز، روستایی و عشایر در سطح کشور طی سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: سهمیه تکلیفی گیلان ۲۸ هزار خانوار است.

وی از تحقق ۳۵ درصدی سهمیه تکلیفی گیلان خبر داد و متذکر شد: امیدواریم با همت فرمانداران و بخشداران و دهیاران بتوانیم تا تیر ۱۴۰۲ سهمیه تکلیفی استان را صد درصد اجرایی کنیم.

انتهای پیام