دشمن دیده بان بیدار بشریت را هدف قرار داده است
دشمن دیده بان بیدار بشریت را هدف قرار داده است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن دیده بان بیدار بشریت را هدف قرار داده است گفت: رهبری معظم انقلاب نه فقط دیده بان امت اسلام و جامعه ایرانی، بلکه جهان بشریت است.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان گیلان ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر پنج شنبه در تجمع اعتراض آمیز رشتوندان در محکومیت از اقدامات توهین آمیز دولت فرانسه به مرجعیت و ولایت فقیه در مصلی بزرگ رشت، اظهار کرد: حرکت توهین آمیز نشریه فرانسوی علیه مرجعیت و ولایت فقیه محکوم شده است. وی با بیان اینکه رفتار و گفتار بی ادبانه افراد علیه پیامبران و بزرگان دین، نهی و منفور شده است، افزود: رعایت ادب و احترام در گفتار و رفتار به همدیگر و ببینه نسبت به بزرگان مورد تاکید قران است. نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ایجاد وسوسه و ساختن انسان مجسم کار امروز رسانه های معاند است،

گفت: تصمیم گیری، قیام و اقدام به موقع علیه حرکات اهانت آمیز دشمن موجب نقض باطل می شود. آیت الله فلاحتی با تاکید بر اقدام و واکنش به موقع نسبت به رفتارها و گفتارهاب ضد اسلامی دشمن، بیان کرد: سهل انگاری در اقدام به موقع در مقابل تحرکات توهین آمیز دشمن جای باطل را با حق عوض می کند. وی با بیان اینکه غربی ها ضایع کننده و تحریم کننده حقوق بشر هستند، افزود: آنهایی که مدعیان دفاع از حقوق زن و حقوق بشر هستند خودشان از تضییع کنندگان واقعی حقوق زن و بشر هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اسلام به حق پردازی و آزادی زن اعتقاد ویژه دارد، گفت: برخی تفاوت های بین زن و مرد در مکتب اسلام دارای ارزش و اهمیت است. آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اسلام به زنان هویت و ماهیت بخشیده است، اضافه کرد: حقوقی که برای زنان در مکتب اسلام تعریف شده در هیچ مکتبی در جهان، حتی به آن فکر نمی کنند. وی با اشاره به جایگاه ولایت زنان در جهان اسلام، افزود: غربی ها زن را به عنوان کالای بی ارزش و ضعیف می شناسند و از آن بهره تجاری می کنند. نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه برخی سهل انگاری در جهان اسلام به دشمن میدان هتک حرمت داده است، گفت: برخورد ضعیف عالمان دینی و صاحبان قدرت و قلم در جهان اسلام در مقابل با دشمن سبب شده تا جای جلاد با شهید عوض شود. آیت الله فلاحتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به تنهایی در مقابل غرب ایستاده است، اضافه کرد: امت های اسلامی باید یک صدا، متحد و منسجم در مقابل غرب صف آرایی کنند.

وی با اشاره به سیاه نمایی های رسانه ای دشمن در عصر حاضر، افزود: دشمن از ابزار رسانه ای خود به نحو مطلوب علیه مکتب و تفکر اسلامی استفاده می کند. نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به توطئه و ترفندهای دشمن در چهل و اندی سال عمر با برکت نظام اسلامی، بیان کرد: امروز مرجعیت و رهبری سیبل و هدف گذاری اصلی آماج حملات دشمن شده است. آیت الله فلاحتی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب تنها دیده بان بیدار بشریت است، گفت: رهبری معظم انقلاب نه فقط دیده بان امت اسلام و جامعه ایرانی، بلکه جهان بشریت است. وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و گیلان، افزود: مخاطب اصلی شعارهای ساختار شکنانه اغتشاشات اخیر مرجعیت و رهبری معظم انقلاب بودند. نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن دیده بان بیدار بشریت را هدف قرار داده است، گفت: رهبری معظم انقلاب حافط منافع امت ها، منافع حریم ملت ها و جهان اسلام است و در مقابله به قدرت های زر و زور ایستاده است وی با اشاره به سهل انگاری دولت ها در اجرای سیاست های راهبردی نطام و رهبری انقلاب، افزود: دولت های سیاست های راهبردی داخلی و خارجی رهبری معظم انقلاب را عملیاتی نکردند. نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم مجری راهبردهای فکری و عملی رهبر معظم انقلاب است، گفت: اگر دولت ها گوش به فرمان رهبری بودند امروز دارای چالش های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در ابعاد مختلف نبودیم. آیت الله فلاحتی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در تبعیت از ولایت فقیه و رهبری، بیان کرد: رتبه اول جهانی در واکسیناسیون، حذف موفق انیز ارز ترجیحی، مثبت شدن تراز تجارت خارجی در کشور و ارتباط موثر با همسایگان و قدرت های نوظهور و حضور بی واسطه رئیس جمهوری در بین مردم از مهم ترین دستاوردهای گوش به فرمان رهبری بودن دولت سیزدهم است.