انتشار بوی سم کشاورزی در بخشی از شهر املش | هیچکس آسیب ندیده است
انتشار بوی سم کشاورزی در بخشی از شهر املش | هیچکس آسیب ندیده است

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از انتشار بوی سم کشاورزی در بخش‌هایی از شهر املش خبر داد و گفت: در این حادثه هیچکس آسیب ندیده است.

به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری به گزارش خزرفوری

خزرفوری : سرهنگ «مجید رسول زاده فرساد» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان املش مبنی بر استشمام بوی شدید شبیه به گاز در محدوده یک دبیرستان دخترانه در شهر املش، ماموران انتظامی بلافاصله برای بررسی موضوع در محل مورد نظر حاضر شدند.
وی در ادامه با بیان اینکه در بررسی‌ها و تحقیقات میدانی ماموران انتظامی مشخص شد که موسس مدرسه که در طبقه فوقانی این دبیرستان غیردولتی سکونت دارد برای معدوم کردن ظروف حاوی سم کشاورزی اقدام به قرار دادن آن در جلوی مدرسه کرده است افزود: در این فاصله زمانی کارگران شهرداری که برای جمع آوری زباله و ضایعات به این مکان مراجعه کرده‌اند در اثرعدم اطلاع از محتویات ظروف حاوی سم اقدام به تخلیه آن نموده و این امر باعث انتشار بوی سم در آن محدوده شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه در این حادثه هیچکس آسیب ندیده است٬ خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی و با کمک شهرداری و عوامل آتشنشانی محل مورد نظر کاملا از هرگونه سموم پاکسازی و جای هیچ نگرانی برای اولیا و دانش آموزان وجود ندارد.

پی نوشت: عکس آرشیوی است.