آیت الله فلاحتی: اقتدار روزافزون نیرو‌های مسلح
آیت الله فلاحتی: اقتدار روزافزون نیرو‌های مسلح

نماینده ی ولی فقیه در گیلان: استیصال دشمنان مقابل اراده‌ی ملت بزرگ ایران ناشی از اقتدار روزافزون نیرو‌های مسلح است.

به گزارش خزرفوری

نماینده ی ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم بزرگداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی در رشت نقش موثر دلاورمردان ارتش را در دفاع از مرز‌ها و کیان اسلامی ستود و تاکید کرد: امروز استیصال دشمنان مقابل اراده‌ی ملت بزرگ ایران ناشی از اقتدار روزافزون نیرو‌های مسلح است که در بستر اتکاء به قدرت ایمان، ولایتمداری و خودباوری فرزندان رشید این مرز و بوم تجلی یافته است.
آیت الله فلاحتی در همین راستا دستاورد‌های فنی و تکنولوژیکی نیرو‌های مسلح برای تامین نیاز‌های دفاعی و نظامی کشور را ستود و اضافه کرد: عزت و اقتداری که امروز قدرت بازدارندگی را در شرایط پیچیده‌ی بین المللی برای ایران اسلامی به ارمغان آورده، نتیجه همین روحیه‌ی تعهد و خودباوری نیرو‌های مسلح است که روحیه‌ی تعامل و همدلی را برای نیل به اهداف متعالی نشان می‌دهد.
امام جمعه‌ی رشت در ادامه، انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس را دورانی طلایی برای نیرو‌های مسلح بویژه ارتش دانست که توانست اراده‌ی ملت را بر زیاده خواهی و ترفند‌های شوم دشمنان این سرزمین مستولی نماید و استکبار جهانی را به کرنش مقابل عزت و استقلال ملت ایران وادارد.
امیر دریادار دوم امیررضا سعادت، فرمانده‌ی منطقه‌ی چهارم دریایی و ارشد نظامی ارتش در گیلان نیز در این مراسم نیروی دریایی را همگام و همراه با دیگر نیرو‌های مسلح، مدافع منافع ملی و استراتژیک کشور در دو بعد مرزی و فرامرزی توصیف کرد و افزود: امروز ناوگان‌های رزمی، عملیاتی و اطلاعاتی نیروی دریایی هر کجا که منافع این ملت ایجاب کند، حضور یافته و در راستای ارتقاء توان و اقتدار ملی ایفای نقش خواهد کرد.
در ادامه‌ی این مراسم یگان‌های مختلف نظامی مستقر در گیلان از مقابل جایگاه رژه رفته و بخشی از توان و اقتدار رزمی خود را به نمایش گذاشتند.