پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری لاکان افتتاح می شود
پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری لاکان افتتاح می شود

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری لاکان نیز به زودی به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: سرانه فضای سبز رشت از یک مترمربع به هفت مترمربع خواهد رسید.

به گزارش خزرفوری

یوسف یزدانی امروز در آیین معارفه شهردار رشت که در تالار مرکزی رشت برگزار شد با اشاره به عملکرد شهرداری رشت در سال ۱۴۰۱, اظهار کرد: از بودجه مصوب ۲۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت، موفق به تحقق ۸۷ درصدی معادل ۱۷۵۰ میلیارد تومانی شدیم که نسبت به سال قبل تر رشد ۶۵ درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه از مجموع درآمد های شهرداری، ۴۸۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی، ۳۶۵ میلیارد تومان برای خدمات شهری و ۴۷۰ میلیارد تومان برای حقوق و مزایای کارکنان هزینه کردیم، گفت: ترافیک دومین معضل رشت پس از پسماند است و لذا موفق به اخذ اعتبار ملی برای پروژه رینگ ۹۰ متری دور شهر رشت شدیم.

سرپرست شهرداری رشت همچنین از تعیین تکلیف تالاب عینک و آغاز لایروبی با سرمایه گذاری جهت توسعه گردشگری خبر داد و تصریح کرد: پس از ثبت شهر خلاق خوراک، در حوزه صنایع دستی نیز شهر رشت عنوان شهر جهانی صنایع دستی را کسب کرد و در مراحل اداری هستیم.

یزدانی به پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه بهسازی لندفیل سراوان اشاره کرد و افزود: بعد از ۴۹ سال سراوان را به آغوش طبیعت بازمی گردانیم. پروژه خطوط سه پ چهار کارخانه کود آلی رشت نیز فعالیت آزمایشی را آغاز کرده و به زودی افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری لاکان نیز به زودی به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: سرانه فضای سبز رشت از یک مترمربع به هفت مترمربع خواهد رسید.

سرپرست شهرداری رشت همچنین از افزایش ناوگان اتوبوسرانی از ۱۶ دستگاه به ۴۶ دستگاه خبر داد و عنوان کرد: ۱۰۳ ایستگاه اتوبوس نیز با سرمایه گذاری در حال اجراست.

انتهای پیام