نمی‌توانیم به شما خدمات بدهیم!
نمی‌توانیم به شما خدمات بدهیم!

به گزارش خزرفوری احتمال می‌دهم بارها عبارت بالا را از دهانِ مسئولین شهرداری و شورای شهر شنیده باشید، آن هم به علت آسفالت نکردن معابر محل زندگیتان! یا اینکه بگویند؛ این سمت شهر فاضلاب ندارد و بدون شبکه فاضلاب آسفالت کردن کوچه شما امکان پذیر نیست و اگر چنین کنیم سازمان بازرسی ما را به […]

به گزارش خزرفوری

احتمال می‌دهم بارها عبارت بالا را از دهانِ مسئولین شهرداری و شورای شهر شنیده باشید، آن هم به علت آسفالت نکردن معابر محل زندگیتان!

یا اینکه بگویند؛ این سمت شهر فاضلاب ندارد و بدون شبکه فاضلاب آسفالت کردن کوچه شما امکان پذیر نیست و اگر چنین کنیم سازمان بازرسی ما را به علت تضییع حقوق بیت‌المال جریمه می‌کند!

خب ما چه کنیم؟! فاضلاب وسط کوچه‌مان است! همینطور زندگی کنیم؟!

مردم چه کنند؟! با همین وضعیت ادامه دهند؟

مناطق محروم رشت مانند محله آزاد کاملا با معنای توسعه بیگانه‌اند!

اما چرا بعضی از مناطق شهر رشت مانند جوانبخت و آزاد و آج بیشه و بخشی از شهرک صبا و … مشکل فاضلاب دارند؟

هر ساله مدیران سازمان آب و فاضلاب از کمبود بودجه خبر می‌دهند و در برخی خبرها می‌خوانیم که حتی در پرداخت حقوق ماهیانه کارکنانشان با مشکل مواجه‌اند!

در عجبم از نهادهای نظارتی…

با چنین وضعیتی مردم چشم امیدشان به که باشد؟ به نمایندگان مجلس و وعده‌های انتخاباتی آنان؟ وقتی پیگیری‌ها از مسئولین استانی نتیجه ندارد باید به سراغ عالی‌ترین مقامات وزارتخانه و دولت رفت یعنی وزیر نیرو و رئیس دولت!

دسترسی و دیدار با مسئولین استانی برای یک مطالبه‌گر بشدت سخت است چه برسد با مقامات عالی کشور!

هدف بنده از مطالبه‌گری صرفا دیدار و تهیه چند عکس و فیلم و گزارش نیست، بلکه رساندن پیام و از همه مهمتر به نتیجه رسیدن است. اما دیدار با مسئولین چگونه برایمان میسر می‌شود؟ از طریق نمایندگانمان در مجلس؟ یا نماینده‌ی دولت در گیلان؟

با شرایط فعلی استان گیلان چنین اتفاقی دور از انتظار است و بهتر بگویم نهایت ساده‌لوح بودنِ یک انسان را نشان می‌دهد!

نزدیک انتخابات مجلسیم و دور از انتظار نیست که شاهد حضور کاندیداها در محلات محروم رشت باشیم و باز هم وعده‌های رنگین به مردم بدهند و با دادن امید واهی آنان را امیدوار کرده و رای‌شان را تصاحب کنند!

سالهاست مسئولین به این محلات می‌آیند و وعده‌هایی به مردم می‌دهند اما هنوز خبری از عملی کردن آنان نیست!

کمبود و ترک فعل‌ها یک طرف اما آنچه که نمک بر زخم مردم می‌پاشد و دردشان را دو چندان می‌کند، وعده‌های پوچی است که هنوز هم می‌شنوند!

با مردم صادق باشید زیرا صداقت نزدیک‌ترین مسیر به قلب مردم است.

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

  • نویسنده : عرفان سیرنگ
  • منبع خبر : https://khazarfori.ir