ضبط مناظره نامزد‌ها دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در صدا وسیمای گیلان
ضبط مناظره نامزد‌ها دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در صدا وسیمای گیلان

مدیرکل صدا وسیمای مرکز گیلان از آغاز ضبط مناظره نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز ۱۶ بهمن خبرداد.

به گزارش خزرفوری

خزرفوری/ به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ دکتر تقی ربانی گفت: نخستین مناظره انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بین ۲ نامزد یکی از حوزه‌های انتخابیه ثبت نام کننده در سامانه تبلیغات صدا و سیما به مدت ۱۲۰ دقیقه ضبط و تولید شد.

وی افزود: این مناظره‌ها در فضایی صمیمی و احترام بین دعوت شدگان و با حضور یک مجری و با ۳ دوربین سیار ضبط شد.

مدیر کل صدا وسیمای گیلان با اشاره به تدوین مناظره‌ها گفت: هر نامزد به ۱۰ سوال در مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه به هر سوال در بخش‌های مختلف پاسخ می‌دهد.

تقی ربانی تصریح کرد: پس از تدوین ، این مناظره‌ها برای ارزیابی به پخش ارسال می‌شود و در صورت تایید از سوی بازبین در زمان مقرر تبلیغات انتخاباتی پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مناظره‌ها باید زمان، میزان سکوت تصویری به حداقل برسد افزود: با توجه به تعداد نامزد‌های گیلانی ضبط مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های گیلانی ثبت نام کننده در سامانه تبلیغات انتخابات در ۳ نوبت صبح، عصر و شب تا پایان هفته ادامه دارد. 

مدیر کل صدا وسیمای مرکز گیلان تصریح کرد: مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌ها از شروع تبلیغات رسمی در شبکه انتخاباتی همان حوزه انتخابیه پخش می‌شود.

گیلان با ۱۱ حوزه انتخابیه اصلی ۱۳ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

  • منبع خبر : https://www.iribnews.ir/00HOLV