رسول خادم سبب پیشبرد ورزش‌های قهرمانی و پهلوانی خواهد شد
رسول خادم سبب پیشبرد ورزش‌های قهرمانی و پهلوانی خواهد شد

به گزارش خزرفوری تعهد با تخصص !می‌توان گفت که اگر کسی در یک حوزه ی کاری تخصص دارد و تکالیف و مسئولیت های قبلی خود را به خوبی  به سرانجام رسانده ، انسان متعهدی است و این ملاک خوبی برای انتخاب افراد و گماردن آنها در پست های مدیریتی است. تعهد، تخصص ، مسئولیت‌پذیری و […]

به گزارش خزرفوری

تعهد با تخصص !می‌توان گفت که اگر کسی در یک حوزه ی کاری تخصص دارد و تکالیف و مسئولیت های قبلی خود را به خوبی  به سرانجام رسانده ، انسان متعهدی است و این ملاک خوبی برای انتخاب افراد و گماردن آنها در پست های مدیریتی است.

تعهد، تخصص ، مسئولیت‌پذیری و ابتکار عمل شاخص هایی هستند که نبود آن در حلقه ی مدیریتی  کشور می تواند اثرات مخربی بر روی جامعه داشته باشد.

اگر بخواهیم در حوزه ای خاص وارد بحث شویم،  می توانیم بگوییم که در مدیریت کلان‌ و خرد ورزش ایران باید افرادی وارد شوند که در دنیای ورزش به لحاظ افتخار‌آفرینی و شاخصه‌های فردی، منحصر به فرد باشند؛اما به دلایلی در رأس هرم مدیریتی قرار نمی‌گیرند.

حال اینکه  دلیل و یا دلایل  آن چیست شاید بحث مفصلی را می‌طلبد که در زمان خود لازم است مورد بررسی قرار گیرد.

اما در این برهه به نظر حقیر از جمله مهمترین دلایل معضلی که عرض شد عدم انتصاب یک  مدیر قوی ورزشی است.

حقیر بعنوان یک ورزشکار و مربی‌ ورزشی، از رئیس جمهور منتخب مردم انتظار دارم که در جایگاه وزارت ورزش و جوانان از   جهان‌پهلوان‌رسول‌خادم استفاده نمایند.

چرا که ایشان بلحاظ تخصص و تجربه دارای سوابق کافی در عرصه ورزش بوده و در کنار آن از پذیرش مسئوليت‌ های اجتماعی نیز شانه خالی نکردند.

بنظر استفاده از ایشان باعث پیشبرد اهداف ورزش قهرمانی در کشور و هم عرض آن موجب گسترش ورزش پهلوانی خواهد شد.

میرمهدی‌چابک

مشاورحقوقی‌‌ستاد‌مرکزی‌دکترپزشکیان(گیلان)

  • نویسنده : میرمهدی‌چابک
  • منبع خبر : https://khazarfori.ir