میدان معلم رشت حذف می شود / ایجاد دوربرگردان در بلوار ۸ دی
میدان معلم رشت حذف می شود / ایجاد دوربرگردان در بلوار ۸ دی

به گزارش خزرفوری سرهنگ کوروش کریمی، رئیس پلیس راهور رشت در گفتگو با گیل‌خبر با اشاره به مشکلات ترافیکی خیابان معلم رشت گفت: خیابان معلم رشت سال‌هاست که از مشکلات ترافیکی رنج می‌برد. متاسفانه احداث بلوار ۸ دی هم عملا کمکی به رفع معضل ترافیکی این منطقه نکرد. رئیس پلیس راهور مرکز گیلان افزود: در […]

به گزارش خزرفوری

سرهنگ کوروش کریمی، رئیس پلیس راهور رشت در گفتگو با گیل‌خبر با اشاره به مشکلات ترافیکی خیابان معلم رشت گفت: خیابان معلم رشت سال‌هاست که از مشکلات ترافیکی رنج می‌برد. متاسفانه احداث بلوار ۸ دی هم عملا کمکی به رفع معضل ترافیکی این منطقه نکرد. رئیس پلیس راهور مرکز گیلان افزود: در راستای کاهش معضلات ترافیکی، پلیس راهور به انجام اصلاحات هندسی در میدان معلم رشت روی آورد و حتی به ناچار در ایامی از سال همچون شب عید، با استقرار ۵ نیروی راهور در آن منطقه، تلاش برای کاهش مشکلات ترافیکی و عدم انتقال آن به دیگر معابر کلانشهر رشت صورت گرفت. سرهنگی کریمی با ناکافی دانستن اقدامات انجام شده، گفت: با مطالعات و کارشناسی‌های انجام شده، سرانجام در کارگروه ترافیک رشت مصوب شد که میدان معلم و تقاطع ۸ دی حذف و در بلوار ۸ دی هم یک بریدگی ایجاد شود. رئیس پلیس راهور مرکز گیلان ادامه داد: پس از انجام اصلاحات هندسی، خودروها می‌توانند از دوربرگردان جدید میدان مادر برای تردد استفاده کنند. همچنین با حذف ترانس برق در میدان مادر و الحاق کنارگذر جدید به میدان اصلی، مسیر تردد میدان مادر به سمت استانداری عریض‌تر خواهد شد.

سرهنگ کریمی ضمن ابراز امیدواری نسبت به کاهش مشکلات ترافیکی خیابان معلم رشت، گفت: حل مشکلات ترافیکی رشت نیاز به اقدامات جدی و احداث و بازگشایی‌ معابر جدید دارد و امیدواریم شهرداری رشت و مسئولان امر، برنامه‌ریزی و تلاش بیشتری در این خصوص داشته باشند.

  • منبع خبر : https://gilkhabar.ir/495611