هادی حق شناس، گزینه مورد حمایت تشکل های کارگری استان برای استانداری گیلان
هادی حق شناس، گزینه مورد حمایت تشکل های کارگری استان برای استانداری گیلان

به گزارش خزرفوری تشکل‌های کارگری گیلان با ارسال نامه‌ای به اسکندر مومنی، وزیر کشور از هادی حق‌شناس برای تصدی سمت استانداری گیلان حمایت کردند. تشکل‌های کارگری گیلان، در این نامه درخواست کرده‌اند که؛ “با انتصاب هادی حق شناس به سمت استانداری گیلان، که مورد قبول و وفاق گروه‌ها و جناح‌های مختلف سیاسی حامیان دکتر پزشکیان، […]

به گزارش خزرفوری

تشکل‌های کارگری گیلان با ارسال نامه‌ای به اسکندر مومنی، وزیر کشور از هادی حق‌شناس برای تصدی سمت استانداری گیلان حمایت کردند.

تشکل‌های کارگری گیلان، در این نامه درخواست کرده‌اند که؛ “با انتصاب هادی حق شناس به سمت استانداری گیلان، که مورد قبول و وفاق گروه‌ها و جناح‌های مختلف سیاسی حامیان دکتر پزشکیان، نمایندگان مجلس و … است، زمینه همدلی بیشتر بین گیلانیان را فراهم فرمایید.

“متن نامه به این شرح است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر مومنی وزیر محترم کشورسلام علیکم، احتراما در پی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی دکتر پزشکیان بار دیگر بارقه های امید بین افشار مردم از جمله کارگران افزایش پیدا کرده و انتخاب مسئولانی دلسوز و مردمی میتواند موجبات تداوم این روند گردد. جامعه کارگری استان گیلان که در طی سالهای گذشته بیشترین آ آسیب را از عدم انتخاب مدیران مردمی لایق و دلسوز دیده، این بار امیدوار هستند.

که با انتخاب استانداری سخت کوش پرتلاش آشنا با مسائل و مشکلات مردم استان موجبات لازم برای حل سریعتر مسایل فراهم شود. از این رو با توجه به توانایی‌ها، سوابق و عملکرد گزینه‌های پیشنهادی از سوی مجامع و محافل مختلف، تشکل‌های کارگری امضاکننده این نامه از آن مقام محترم و اعضای محترم دولت درخواست می نماییم با انتصاب آقای دکتر هادی حق شناس، که مورد قبول و وفاق گروه ها و جناح‌های مختلف سیاسی حامیان دکتر پزشکیان، نمایندگان مجلس و … است، به عنوان استاندار گیلان زمینه همدلی بیشتر بین گیلانیان را فراهم فرمایید.

ایشان با مباحث توسعه آشنا هستند و آگاهی کاملی از مشکلات مختلف استان از جمله صنایع، کارگاه ها، کارخانجات و گرفتاریهای جامعه کارگری دارند. امینم آنکه با این انتخاب، هر چه زودتر رخوت و رکود فعلی در دستگاه‌های اجرایی استان خاتمه یابد.