حمله همسر مدیر سابق امور پرستاری به رئیس بیمارستان شهید نورانی تالش!
حمله همسر مدیر سابق امور پرستاری به رئیس بیمارستان شهید نورانی تالش!

به گزارش خزرفوری  آیین تودیع و معارفه مدیر اداری و مدیر خدمات پرستاری بیمارستان در صبح روز یکشنبه هشتم مرداد به جنجال و آشوب کشیده شد. دکتر سعید رستمی رئیس شبکه بهداشت و درمان تالش درباره رویدادهای این روز می‌گوید: آیین تودیع و معارفه مدیر اداری بیمارستان و مدیر خدمات پرستاری از ساعت هشت و ۳۰ […]

به گزارش خزرفوری

 آیین تودیع و معارفه مدیر اداری و مدیر خدمات پرستاری بیمارستان در صبح روز یکشنبه هشتم مرداد به جنجال و آشوب کشیده شد. 
دکتر سعید رستمی رئیس شبکه بهداشت و درمان تالش درباره رویدادهای این روز می‌گوید: آیین تودیع و معارفه مدیر اداری بیمارستان و مدیر خدمات پرستاری از ساعت هشت و ۳۰ تا نه صبح با حضور دکتر نازیلا جوادی مدیر خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجتماعات بیمارستان انجام می‌شد.

با تودیع عزیزه .ق مدیر خدمات پرستاری معصومه پرورش سرپرست این پست شده است. مدیر سابق در مراسم تودیع خود شرکت نکرده بود و همسرش به نمایندگی از وی هنگام دریافت لوح سپاس و کادو به دکتر جوادی بی احترامی و به دکتر محسن شرقی رئیس بیمارستان یک سیلی زد‌‌ه است. رئیس بیمارستان در مقابل این حرکت واکنشی از خود نشان نداده و افراد حاضر در صحنه ضارب از صحنه دور کردند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان تالش درباره انگیزه همسر مدیر سابق خدمات پرستاری اظهار می‌کند: جابجایی مدیریت ها در بیمارستان یک موضوع عادی است اما این خانم توقع نداشته است که تودیع شده و شخص دیگری را بجای او منصوب کنند‌.
این مقام دولتی درباره پیامدهای بعدی این رویداد عجیب می افزاید: متأسفانه خانم مدیر سابق خدمات پرستاری از رفتار همسر خود ابراز پشیمانی نکرده است. دانشگاه علوم پزشکی نیز بخاطر  توهین به دکتر جوادی و ضرب و شتم رئیس بیمارستان از  همسر مدیر سابق شکایت کرده و موضوع را از طریق دادگاه دنبال می‌کند.

گفتنی است بیمارستان شهید نورانی تالش در غرب گیلان انبوهی از مشکلات امکانات، کمبود پزشک، پرسنل و صد البته شکایات بیماران و همراهانش را به دوش می‌کشد.
شکایت از اوضاع بیمارستان همواره ورد زبان ارباب رجوع بوده که چند بار دکتر محمدتقی آشوبی را به این بیمارستان کشانده تا اوضاع را از نزدیک مشاهده کند.
تغییر روسای بیمارستان اقداماتی بوده که دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان انجام داده تا وضعیت ناسامان بیمارستان شهیدنورانی بهتر شود اما چیزی تغییر نکرده و تغییرات به سطوح پایین تری نیز رسیده است.