هفته آینده ۱۵کیلومتر از جاده فومن ، صومعه سرا به پونل آماده بهره برداری شد
هفته آینده ۱۵کیلومتر از جاده فومن ، صومعه سرا به پونل آماده بهره برداری شد

ساخت جاده چهار بانده فومن، صومعه سرا به پونل از سال ۹۶ آغاز شده و ۱۵ کیلومتر این جاده تا هفته آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، استاندار گیلان امروز از عملیات آسفالت جاده چهاربانده فومن، صومعه‌سرا به پونل بطول ۲۵ کیلومتر بازدید کرد.دکتر اسدالله عباسی در حاشیه این بازدیدگفت: عملیات اجرایی تمامی طرح‌های عمرانی و اقتصادی گیلان فعال است و کارگران مشغول کارند و هیچ وقفه‌ای ایجاد نشده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از این طرح‌های مهم جاده فومن، صومعه‌سرا به پونل است که در مرحله اول ۱۵ کیلومتر از این جاده از فومن به کلیدبر صومعه‌سرا در دستور کار قرار گرفته و در حال آسفالت است افزود: مابقی جاده کلیدبر به پونل و سراوان به فومن نیز امسال نیز اجرایی می‌شود.

استاندار گیلان همچنین از بزرگترین کشتارگاه صنعتی طیور کشور در ضیابر صومعه‌سرا بازدید کرد.برای ساخت این کشتارگاه مدرن و تمام اتوماتیک که هر ساعت، ۱۲ هزار قطعه مرغ را کشتار می‌کند بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و اکنون ۹۵ درصد پیشرفت دارد و درهفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.با بهره برداری از این کشتارگاه برای ۴۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.