رئیس جمهور با فرماندهان ارتش دیدار کرد
رئیس جمهور با فرماندهان ارتش دیدار کرد

پزشکیان بعد از ظهر امروز (شنبه) در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) حضور یافت و با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش خزرفوری

به گزارش پایگاه خبری پیام رودبار؛تجهیزات و اماکن ورزشی از جمله عوامل متعددی هستند که در اجرای فعالیت های ورزشی سهیم هستند. تجهیزات ورزشی شامل توپ، دروازه، میله، تور، راکت، کفش، پوشاک و فضای ورزشی، که برای ایجاد فعالیت ورزشهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، و فضای ورزشی شامل فضا های روباز و سر پوشیده می باشد .

در این شهرستان تنها دو سالن سر پوشیده غير استاندار و یک زمین چمن مصنوعی فاقد روشنایی جهت استفاده مردم شهرستان وجود دارد که در واقع نمی تواند جوابگوی نیازها و فعالیتهای ورزشی باشد.تنها زمین چمن شهرستان که ساختمان اداره ورزش و جوانان هم در آن است هر روز ما شاهد بریده شدن تکه های چمن و نابود شدن آن هستیم و روشنایی زمین هم با توجه به قول های زیادی که داده شد، ولی متاسفانه هیچ عملی برای آن نشده است.متأسفانه عملکرد مسئولین ورزشی شهرستان به حدی ضعیف است که حتی جهت برگزاری یک مسابقه ورزشی مثل فوتبال نمی توانند هزینه عوامل اجرایی (داوران،کمیته فنی و …) و تجهیزات مربوط به آن مسابقه را تهیه نمایند .

چه برسد به اینکه بخواهیم جهت امورات ورزشی که امور مالی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف آن دارد، گامی بردارند.یکی از بزرگترین آفت‌های ورزش و جوانان وجود افراد بی کفایت و نالایق در رأس مدیران ورزشی شهرستان می باشد و نباید از این مسئله بسیار مهم غافل شد. توسعه ورزش همگانی و گسترش ورزش پهلوانی و قهرمانی در جامعه باعث می گردد جوانانی غیور، با اراده ، سالم و تندرست داشته باشیم و هرروز به سمت پویایی و موفقیت گام های موثری برداریم.

یکی از بزرگترین تهدید های امروز جامعه ایرانی اعتیاد به مواد مخدر می باشد که حضور افراد جامعه در عرصه ورزش و قهرمانی باعث می گردد تا از این بلای خانمانسوز دور مانده و هیچ وقت به سمت اعتیاد نروند.ایجاد انگیزه در جوانان ورزشکار ،گسترش فضاهای ورزشی ، میدان دادن به مربیان و پیشکسوتان باعث می گردد گام های موثری در توسعه ورزش قهرمانی برداشته شود.مشکلات ورزشی بارها از طریق جلسات مختلف با مسئولین امر مورد مطالبه گری قرار گرفته ولی متاسفانه اقدامات موثری در این زمینه صورت نگرفته است.