مفقود شدن زوج رضوانشهری در ارتفاعات آبشار لاتون آستارا
مفقود شدن زوج رضوانشهری در ارتفاعات آبشار لاتون آستارا

جستجوها برای یافتن زوج ۳۹ و ۳۴ رضوانشهری که از روز یکشنبه ۱۱ شهریور در ارتفاعات آبشار لاتون آستارا مفقود شده‌اند همچنان ادامه دارد.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خبر تالشی؛ زوج ۳۹ و ۳۴ رضوانشهری که به قصد گردش به ارتفاعات آبشار لاتون آستارا عزیمت کرده بودند، از روز یکشنبه مفقود شده‌اند.رئیس هلال احمر شهرستان آستارا در همین رابطه گفت: امدادگران هلال احمر در حال جست و جو برای یافتن یک زوج گمشده در ارتفاعات شهرستان آستارا هستند.

بابک حیدرزاده امروز سه‌شنبه اظهار کرد:با تماس خانواده‌ این زوج رضوانشهری که ۳۴ و ۳۹ ساله هستند مشخص شد آنان روز یکشنبه ۱۱ شهریور به قصد صعود به ارتفاعات آبشار لاتون در ابتدای مسیر خودروی خود را پارک کرده و به سمت ارتفاعات حرکت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: خانواده این زوج پس از تماس‌های مکرر با تلفن همراه آنان موفق به برقراری ارتباط نشده و با حضور در منطقه مفقود شدن فرزندان خود را به دهیار و هلال احمر اعلام کردند که بلافاصله تیم امدادی هلال احمر به همراه یک گروه از هیات کوهنوردی شهرستان آستارا و اهالی بومی منطقه به مسیر آبشار اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عملیات جست و جو از شامگاه دوشنبه در منطقه آغاز شده و تاکنون آثاری از این زوج یافت نشده است، ادامه داد: همچنان جست و جو با افزایش نیروها ادامه دارد.