تناقضِ سیدحسن!
تناقضِ سیدحسن!

به گزارش خزرفوری سیدحسن آقامیری را با خلع لباس شدنش شناختم! تا قبل از آن هیچ کدام از سخنرانی‌های تند و آتشین او را نه دیده و نه شنیده بودم. دلایل خلع لباس شدنش را هم بخاطر ندارم اما ناگفته پیداست تا چه اندازه در محبوبیت و شهرت او در میان مردم اثرگذار بوده است…! […]

به گزارش خزرفوری

سیدحسن آقامیری را با خلع لباس شدنش شناختم!

تا قبل از آن هیچ کدام از سخنرانی‌های تند و آتشین او را نه دیده و نه شنیده بودم.

دلایل خلع لباس شدنش را هم بخاطر ندارم اما ناگفته پیداست تا چه اندازه در محبوبیت و شهرت او در میان مردم اثرگذار بوده است…!

همانطور که پیداست سیدحسن تبحر بسیار بالایی بر بالای منبر دارد و برای جوانانی که از اوضاع سخت معیشتی و اقتصادی به تنگ آمده‌اند جذابیتی دو چندان دارد!

خَلط مباحث گوناگون و استدلالات سست و قرار نگرفتن در برخی مناظرات چالش‌برانگیز نشان از آن دارد که سیدحسن آنقدر هم طلبه باسوادی نبوده است!

اما همانطور که گفتم با شیوه‌ای که در پیش گرفته در قلب جوانان و همان‌هایی که ما آنان را قشر خاکستری می‌خوانیم جا پیدا کرده؛ همان کاری که خیلی از مدعیان نتوانستند انجام دهند.

آنانی که این روحانی را خلع لباس کردند بدانند برخورد قهری همیشه جوابگو نیست و در برخی مواقع عملکرد عکس دارد پس بهتر است قبل از چنین برخوردی کمی عاقبت اندیشانه فکر کرد!

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

  • نویسنده : عرفان سیرنگ
  • منبع خبر : https://khazarfori.ir