سه سال پس از آغاز به کار شورای ششم؛ از عملکرد شوراها و شهرداری های استان گیلان رضایت دارید؟
سه سال پس از آغاز به کار شورای ششم؛ از عملکرد شوراها و شهرداری های استان گیلان رضایت دارید؟

به گزارش خزرفوری قریب به سه سال از عمر ششمین دوره شورای شهرهای گیلان می‌گذرد. به همین بهانه قصد داریم نظر شما مخاطبان را در خصوص عملکرد مدیریت شهری و شوراها و شهرداری‌های استان گیلان بدانیم. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که از سال‌ها قبل تا به امروز مورد توجه و انتقاد شهروندان بوده است، می‌توان […]

به گزارش خزرفوری

قریب به سه سال از عمر ششمین دوره شورای شهرهای گیلان می‌گذرد. به همین بهانه قصد داریم نظر شما مخاطبان را در خصوص عملکرد مدیریت شهری و شوراها و شهرداری‌های استان گیلان بدانیم.

از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که از سال‌ها قبل تا به امروز مورد توجه و انتقاد شهروندان بوده است، می‌توان به نظام اداری ناسالم یا ناکارآمد، امور خدمات شهری از جمله چاله‌ها و کنده‌کاری‌های خیابان‌ها، بحث خدمات عمرانی از جمله نبود معابر مناسب و ترافیک‌های کلافه‌کننده و… اشاره کرد.

خلاف‌سازی‌ ساختمانی و ایجاد رانت برای عده‌ای خاص، سیمای شهری نامناسب، عدم مدیریت درست پسماند از عدم جمع آوری مناسب از درب خانه‌ها تا عدم امحای بهداشتی زباله ها و.. از دیگر موضوعات مهمی‌ است که همواره مورد انتقاد جامعه بوده است.

خزرفوری قصد دارد بزودی در قالب سلسله گزارشاتی، به بررسی موضوعات و مشکلات حوزه مدیریت شهری در گیلان بپردازد.

شما مخاطبان خزرفوری و شهروندان گیلانی، عملکرد شوراها و شهرداری‌های گیلان در سه سال اخیر را در حل این مشکلات چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا توانسته اند در کاهش این مشکلات موفق باشند؟ حل کدام موضوع و مشکل مدیریت شهری برای شما در اولویت است؟