نشست نماینده ولی فقیه در گیلان با امامان جمعه در آستانه ماه مبارک رمضان
نشست نماینده ولی فقیه در گیلان با امامان جمعه در آستانه ماه مبارک رمضان

نماینده ولی فقیه در گیلان در این نشست گفت: امامان جمعه در منبر‌های ماه مبارک رمضان به جوانان و نوجوانان بیشتر توجه کنند.

به گزارش خزرفوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه شهر رشت در نشست ائمه جماعات استان گفت: امامان جمعه به عنوان پدران معنوی هر شهر، باید تلاش کنند مشکلات مردم را با دلسوزی حل کنند. آیت الله رسول فلاحتی با تاکید بر لزوم فعال بودن مساجد در ماه مبارک رمضان، افزود: در این ماه پربرکت باید جلسات تلاوت قرآن که هدایت کننده انسان هاست ، در مساجد شهر‌ها و روستا‌ها برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با قدردانی از مردم برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند ، گفت: مردم با شرکت در انتخابات، بار دیگر به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند و نقشه‌های دشمنان را که قصد داشتند مشارکت مردم را کمرنگ کنند، نقشه بر آب کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نجفی گیلانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان هم در این نشست گفت: مهندسی فرهنگی باید در اولویت کار‌های این اداره کل به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان قرار گیرد و مبلغان دینی ما باید با علم روز و کارکرد‌های فضای مجازی آشنا باشند تا بتوانند با نسل جدید ارتباط برقرار کنند.

  • منبع خبر : https://www.iribnews.ir/00HWxd