از ظرفیت های گردشگری رودسر و املش استفاده نشده است / از استان های همجوار جا مانده ایم
از ظرفیت های گردشگری رودسر و املش استفاده نشده است / از استان های همجوار جا مانده ایم

به گزارش خزرفوری فرزاد دلارام، شهردار اسبق کلاچای با انتقاد از عدم استفاده از ظرفیت‌های گردشگری در شهرستان‌های رودسر و املش گفت: ما متاسفانه نتوانسته‌ایم از نوار ساحلی شهرستان رودسر، از چابکسر و کلاچای گرفته تا مناطق کوهستانی اشکور با چشم انداز رویایی و مناطق زیبا و تاریخی املش، به نحو احسن در حوزه گردشگری […]

به گزارش خزرفوری

فرزاد دلارام، شهردار اسبق کلاچای با انتقاد از عدم استفاده از ظرفیت‌های گردشگری در شهرستان‌های رودسر و املش گفت: ما متاسفانه نتوانسته‌ایم از نوار ساحلی شهرستان رودسر، از چابکسر و کلاچای گرفته تا مناطق کوهستانی اشکور با چشم انداز رویایی و مناطق زیبا و تاریخی املش، به نحو احسن در حوزه گردشگری استفاده کنیم.

دلارام با اشاره به استان‌های همجوار گفت: شما زمانی که از چابکسر وارد استان مازندران می‌شوید، تغییر و تحول را در جهات مختلف می‌بینید. آنها سرمایه گذاری وسیعی در صنعت گردشگری و توریسم کرده اند، در حالی که ظرفیت‌هایی که منطقه ما دارد به مراتب از آن ها بیشتر است. آنها تله کابین ساخته اند که سالانه میلیاردها تومان برای اقتصادشان آورده دارد، اما ما چرا نتوانسته‌ایم؟

دلارام افزود: از ساخت برج‌های بلند مرتبه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تا آماده سازی نوار ساحلی مازندران به شکلی بسیار زیبا، همه و همه در راستای جذب گردشگر و افزایش درآمدها در این حوزه است.

شهردار اسبق کلاچای ادامه داد: در حوزه گردشگری علاوه بر مازندران، استان‌های اردبیل و… هم به همین شکل پیشرفت کرده اند، فقط ما بوده ایم که در گیلان درجا زده ایم و از سایرین جا مانده ایم.

دلارام تاکید کرد: متاسفانه در این سال‌ها اختلافات و درگیری های سیاسی، مانع توجه جدی به پیشرفت و توسعه دو شهرستان رودسر و املش و افزایش درآمدهای آن‌ها از صنعت توریسم بوده است. ما باید با استفاده از ظرفیت نخبگانمان، زمینه های افزایش سرمایه گذاری و بهره برداری از طرح های گردشگری و توریسم را فراهم کنیم.

  • منبع خبر : https://gilkhabar.ir/493616